سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک اسپیکر خانگی را برای خودتان خریداری کنید!

 

خرید بهترین مارک های باند خانگی با ارزان ترین قیمت

امروزه سیستم های صوتی خانگی از جمله مهم ترین لوازم هر خانه ای می باشد و فرقی ندارد که شما موسیقی گوش می دهید یا بازی می کنید قطعا شما به یک اسپیکر خانگی مناسب نیاز دارید. اسپیکر خانگی یک سیستم صوتی قدرتمند است که برای بهبود تجربه شنیداری طراحی شده است و اتاق را با صدایی غنی و رسا پر می کند. همانطور که می دانید شرکت های زیادی در زمینه تولید اسپیکر خانگی فعالیت می کنند که شما باید از میان آن ها بهترین مارک و مدل را انتخاب کنید. در میان این همه مدل مختلف و متنوع، انتخاب بهترین مارک باند خانگی بسیار دشوار است. ما در این مطلب به شما تعدادی از پرفروش ترین اسپیکرهای خانگی را بر اساس رضایت مصرف کنندگان معرفی می کنیم. افرادی که قصد خرید اینترنتی را دارند پیشنهاد می کنیم محصول خود را از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا که دارای سابقه ی بیش از 20 سال در زمینه ی فروش لوازم برقی است خریداری کنید.

 

بهترین مارک اسپیکر خانگی را برای خودتان خریداری کنید!

 

خرید اسپیکر خانگی حرفه ای امپریال مدل 6650

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

اگر به دنبال بهترین مارک اسپیکر خانگی با ارزان ترین قیمت هستید ما محصولات شرکت امپریال را به شما معرفی می کنیم. برند امپریال توانسته است با تولید محصولات باکیفیت، جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد و محصولاتش طرفداران زیادی داشته باشد. از جمله بهترین مدل های اسپیکر خانگی این شرکت می توانیم به اسپیکر خانگی امپریال مدل 6650 اشاره کنیم که با امکانات فوق العاده ای که دارد نوعی اسپیکر حرفه ای محسوب می شود. این محصول دارای 3 عدد ساب ووفر 10 اینچی می باشد به همین دلیل از قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار است. قطعات اسپیکر امپریال ساخت کشور فرانسه می باشند اما کار مونتاژ این دستگاه در ایران انجام می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه، نمایشگر دیجیتال حرفه ای است که با استفاده از آن می توانید میزان صدا و عملکرد اسپیکر را کنترل و تنظیم کنید.

اسپیکر خانگی امپریال مدل 6650 قابلیت اتصال به میکروفون را دارد و میکروفون همراهی آن از نوع کارائوکه می باشد. این محصول با انواع دستگاه پخش CD ،DVD، آمپلی فایر و … سازگار است و قابلیت متصل شدن به کامپیوتر، CD/VCD/DVD player از طریق ورودی استریو و مونو را دارد. از دیگر امکانات فوق العاده این باند خانگی برند امپریال می توان به رادیو FM و بلوتوث نسخه 4.0، پورت AUX، مجهز به کنترل از راه دور با کارایی کامل، توان خروجی اسپیکرها 2 تا 100 وات، امپدانس 4 اهم، گارانتی 18 ماهه و 60 ماه خدمات پس از فروش، تغییرات صدا کمتر از 1 درصد و … اشاره کرد. شما عزیزان برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مراجعه کنید و با ارزان ترین قیمت بازار خریداری کنید.

 

خرید اسپیکر خانگی حرفه ای امپریال مدل 6650

 

اسپیکر خانگی فیلمور جزء بهترین مارک های اسپیکر موجود در بازار

فیلمور یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی تولید اسپیکر خانگی می باشد و محصولات این برند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. اسپیکر خانگی فیلمور مدل 1033 و اسپیکر خانگی فیلمور مدل 1030 از جمله پرفروش ترین مدل های این شرکت می باشند که از لحاظ امکانات و قیمت با هم تفاوت دارند. سینما خانگی فیلمور مدل 1030 از جمله مدل های اسمارت می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به فروش می رسد. این محصول دارای 3 عدد ساب ووفر 10 اینچی است که دور رینگ آن ها به صورت چرخشی دارای رقص نور حرفه ای می باشند. شما با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی دستگاه می توانید رقص نور را قطع و وصل کنید و از طراحی بی نهایت زیبای دستگاه لذت ببرید. از دیگر ویژگی های این سینما خانگی می توان به ورودی کوآکسیال و کارائوکه و اپتیکال و ورودی AUX بلوتوث، فلش، رم، USB، رادیو FM، میکروفون بی سیم و … اشاره کرد.

سینما خانگی فیلمور مدل 1033 مدلی ساده تر در مقایسه با مدل 1030 است و از قیمت ارزان تری برخوردار است. این محصول برای افرادی که قصد خرید سینما خانگی ارزان قیمت برای تقویت صدای تلویزیون را دارند بسیار پیشنهاد می شود. دارای 2 عدد ساب ووفر با حداکثر توان خروجی 10000 وات و توان خروجی واقعی 120 وات می باشد. مجهز به صفحه نمایش تمام لمسی است و دارای قابلیت شارژ کردن تمامی دستگاه ها از طریق دو پورت USB، اتصال به گوشی از طریق اپلیکیشن انحصاری AR APP، اتصال از طریق بلوتوث و … می باشد. از دیگر ویژگی های این باند خانگی بزرگ برند فیلمور می توان به تکنولوژی DSP، یک عدد میکروفن بی سیم دیجیتالی، ریموت کنترل با عملکرد تنظیمات کامل دستگاه و تعویض فولدر، رادیو موج FM و … اشاره کرد. مزیتی که اسپیکر های خانگی فیلمور دارند گارانتی معتبر 18 ماهه است و شما در صورت هر گونه مشکل می توانید با نمایندگی و خدمات پس از فروش فیلمور در ارتباط باشید.

اسپیکر خانگی یورولوکس مدل تسلا TESLA90

برند یورولوکس یکی از برندهای مطرح در زمینه ی تولید اسپیکرهای خانگی است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اسپیکرهای این برند دارای صدایی بسیار شفاف، با توان خروجی قدرتمند و پخش کننده باکیفیت هستند. اسپیکر خانگی یورولوکس مدل تسلا جزء پرفروش ترین اسپیکرهای موجود در بازار می باشد و از لحاظ طراحی بی نظیر است به طوری که در همان نگاه اول چشم ها را به خود جلب می کند. این دستگاه دارای پورت ورودی COAXIAL، پورت ورودی OPTICAL، ورودی AUX، پورت ورودی SD/MMC، یک پورت USB/MP3 و یک پورت USB/MP5 می باشد. مجهز به یک عدد میکروفون بی سیم دیجیتال از نوع کارائوکه است و دارای دو عدد پورت ورودی جهت اتصال میکروفون سیم دار است.

باند خانگی رقص نوردار یورولوکس مدل تسلا دارای چراغ های RGB با قابلیت تغییر رنگ های مختلف، اکولایزر های مختلف، ریموت کنترل با قابلیت تعویض فولدر، رادیو موج FM و … است. جنس بدنه ی این محصول از ام دی اف 16mm ساخته شده است و در برابر ضربات احتمالی کاملا محکم و مقاوم می باشد. حداکثر توان خروجی واقعی این دستگاه 220 وات و حداکثر توان خروجی آن 22000 وات می باشد. دارای قابلیت اتصال به گوشی از طریق AR SMART و اتصال از طریق بلوتوث می باشد.