سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب تلویزیون های هوریون

مزایا و معایب تلویزیون های هوریون

نقد و بررسی تلویزیون هوریون

از جدید ترین تلویوزیون هایی که به بازار آمده است برند هوریون است. این تلویوزیون به تازگی وارد بازار ایران شده است و دراین مدت زمان کوتاه با توجه به کیفیتی که دارد توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند. این برند از نظر قیمت بسیار مناسب هستند و خرید آن برای هر قشر جامعه ای امکان پذیر است. ناشناخته بودن این برند دلیل بر این تمی شود که بگویید برند خوبی نیست. حتما سوال های زیادی ا زخودتان م یپرسید که ساخت کدام کشور است؟ قیمت این برند چقدر است آیا ارزش خریدن دارد؟ گارانتی و خدمات پس از فروش آن چطور است؟ در این مطلب به مزایا و معایب تلویزیون هوریون این برند می پردازیم و خریدن آن را برای شما آسانتر خواهیم کرد.

هوریون ساخت کدام کشور است

برند هوریون یکی دیگر از تولیدات کشور چین می باشد که جدید به بازار این وارد شده است. شاید با شنیدن اسم کشور چین نا امید شوید و بگویید که اگر ساخت چین باشد کیفیت ندارد؟ اما کاملا برعکس است و محصولاتی چینی اگر اصل باشند از بهترین کیفیت برخوردار خواهند بود. برند هوریون یک دهه می شود که تولیدات خود را شروع کرده و اولین تولیدات خود را با تلویزیون سام شروع کرده است. این برند در اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارد و به راحتی می توانید آن را نصب کنید. برند هوریون به دلیل قیمت مناسبی که دارد در چین و کشور های دیگر توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند. تقریبا 150 شرکت در تولید تلویزیون فعال هستند و با وجود برنده های بسیار معروف به خوبی توانسته است در بازار ایران و حتی بازار های اروپایی و امریکایی محبوبیت پیدا کند.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون هوریون

پنل تلویوزوین های هوروین بهترین کیفیت را دارند و ال جی می باشند. این تلویزیون در مدل های متنوعی تولید می شود و در سایز های 32 اینچ، 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ موجود هستند. طراحی ظاهری بسیار زیبایی دارند و چیزی است که با نگاه اول مشخص می شود. از ویژگی هی خوب این برند نمایش تصویر با تراکم پیکسلی بالا و کیفیت فول اچ دی می باشد و از کنتراست بالایی نیز برخوردار هستند. همین ویزگی ها باعث شد هاست که برند هوریون با برند های معروف رقابت کند. حتی پایین ترین رزولوشن برند هوریون بالای 1080 در 1920  می باشد. این تلویزیون ها دارای گیرنده دیجیتالی هستند که به راحتی می توانید به شبکه ای می خواهید دسترسی داشته باشید. اگر تلویزیون گیرنده دیجیتالی داشته باشد نیازی به آنتن و خرید گیرنده های دیگر ندارید.

 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون هوریون

 

قیمت تلویزیون هوریون

قیمت تلویزیون هوریون از دیگر ویژگی های خوب محصول به حساب می آید. این برند با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت خیلی خوبی برخوردار می باشد. امکانات بالایی دارند به همین دلیل بسیاری از فروشندگان از این محصول برای فروشگاه خود استفاده می کنند. وضوح تصویر در این تلویزین ها در درجه بالایی قرار دارد. با توجه به اینکه برند هوریون تازگی به بازار امده است مردم به آن اعتماد نمی کنند و این خیلی طبیعی است. بهتر است برای خرید آن به فروشگاه های معتبر بروید توجه کنید که حتما گارانتی داشته باشد. برای راهنمای خرید این محصول و هر سوالی که دارید به خواندن ادامه مقاله توجه کنید.

ادامه مطالب ...