سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیفیت محصولات لوازم خانگی پارس خزر خوبه؟

کیفیت محصولات لوازم خانگی پارس خزر خوبه؟

لینک خرید لوازم خانگی پارس خزر

تاریخچه شرکت تولیدی پارس خزر

محصولات شرکت پارس خزر در خانه هر ایرانی یافت می شود و نامی بسیار آشنا برای هر کدام از ما می باشد. شرکت پارس توشیپا در سال 1347 با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. چند سال بعد در سال 1361 شرکت پارس توشیبا نام خود را به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر داد. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی در سراسر ایران می باشد و حدود 90 درصد آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری نور توشه می باشد. شرکت پارس خزر با بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی مانند جاروبرقی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، جارو شارژی، میوه خشک کن، ماشین لباسشویی، سشوار، پنکه و … موفق شده در بین مصرف کنندگان محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. کیفیت محصولات شرکت پارس خزر بی نظیر است و از لحاظ قیمت نیز در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب می باشند. محصولات این شرکت تولیدی دارای 25 ماه گارانتی معتبر هستند و در اکثر نقاط ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش دارد. برای خرید محصولات شرکت پارس خزر و آشنایی بیشتر با امکانات محصولات این کارخانه تا آخر با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت محصولات پارس خزر

تنوع محصولات شرکت پارس خزر بسیار زیاد است و به طور کلی در 8 دسته بندی شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، پخت و پز، آماده سازی غذا، چرخ گوشت، نوشیدنی ساز، جاروبرقی و بخارشوی، سلامت و بهداشت قرار می گیرند. از پرفروش ترین محصولات این شرکت می توان به جاروبرقی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، پنکه و … اشاره کرد. محصولات این کارخانه تا سال 1361 با نام پارس توشیبا و از سال 1361 به بعد با برندهای تجاری پارس خزر و سایا روانه بازار می شوند. در هنگام خرید ممکن است این سوال که کیفیت محصولات پارس خزر چگونه است برایتان پیش بیاید. بدون شک پارس خزر یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی به حساب می آید و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه ی این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های محصولات پارس خزر می پردازیم و پرفروش ترین مدل های موجود را معرفی می کنیم.

آب میوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری های شرکت پارس خزر از بهترین مارک های موجود در بازار هستند و به افرادی که به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهند پیشنهاد می کنیم از محصولات پارس خزر خریداری نمایند. جنس بدنه ی اکثر آب میوه گیری های شرکت پارس خزر از پلاستیک فشرده می باشند و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. از جمله نقاط قوت این آبمیوه گیری ها می توانیم به قدرت و توان مصرفی بالا، گنجایش مناسب، کیفیت ساخت خوب، قیمت ارزان و به صرفه و … اشاره کنیم. اکثر مدل های آب میوه گیری مارک پارس خزر دارای دهانه بزرگی هستند که با استفاده از آن می توانید میوه های بزرگ را مانند سیب به راحتی وارد دستگاه کنید و عمل آبگیری را انجام دهید. آبمیوه گیری های این برند در دو مدل تک کاره و چند کاره در بازار موجود می باشد که شما با توجه به نیازهای خود باید بهترین مدل را انتخاب کنید. قیمت آبمیوه گیری های پارس خزر بسیار مناسب می باشند و تمام مدل های آن دارای 25 ماه گارانتی شرکتی هستند. از جمله پرطرفدارترین آب میوه گیری های پارس خزر می توان آبمیوه گیری تک کاره پارس خزر مدل آووکادو، آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر مدل ویتافروت و … اشاره کرد.

 

 

ادامه مطالب ...